Laitehankinnat

Tarjoamme asiakkaalle joustavan tavan hankkia tietotekniikkatuotteita ja -ratkaisuja. Oikeat sekä ajantasaiset laitteet helpottavat ja nopeuttavat työntekoa. Ne parantavat yritystoiminnan tehokkuutta ja työn laatua. Meidän kauttamme saat tilattua kaikki tarvittavat laitteet yrityskäyttöön näppärästi.

Hankintakanavat

Yrityksen ICT-hankinnat ovat merkittävä investointi, jonka huolelliseen suunnitteluun kannattaa panostaa. Kun keskität hankintasi, säästät huomattavasti yrityksen resursseja. Yksittäisten laitteiden hinnat laskevat, ja hankintaprosessiin kuluu vähemmän sekä aikaa että rahaa. Me osaamme kertoa, mitä tarvitset ja mistä sen saat – kustannustehokkaasti ja luotettavasti. Halutessasi tuemme ja opastamamme hankinnan suunnitteluvaiheessa, kilpailutamme sekä valitsemme yhdessä kanssasi parhaat toimittajat.

 

 

 

 

 

 

 

Asiantuntija apuna hankinnan eri vaiheissa

Voit räätälöidä hankinnat yrityksesi kriteerien mukaisesti. Me varmistamme, että hankintaprosessi on hallittu ja että tuotteet ja palvelut ovat laadultaan moitteettomia. Saat käyttöösi asiantuntijoidemme kaiken ICT-osaamisen ja tuotetuntemuksen koko hankintaprosessin ajaksi.

 

ICT-asiantuntijamme ovat tukenasi kaikissa hankinnan vaiheissa:

  • hankinnan suunnittelu
  • tarjouspyynnöt
  • toimittajien kilpailutus
  • kehitys projektit
  • hankintaprosessi
  • hankintasopimuksen laadinta