Esimerkki pientoimisto : Viisi työasemaa, palvelut pilvestä, etätarkistus tai lähituki kerran kuukaudessa sekä muulloin vikatilanteissa tarvittaessa.
Esimerkki tytäryhtiö: Muutamia palvelimia ja useita kymmeniä työasemia, oheislaitteita, mobiililaitteista. Kansainvälisen yrityksen IT-ylläpito Suomessa, sisältäen ServiceDesk-tuen (etätuen), lähituen päivä viikossa, työnjohdon, raportoinnin, ympäristön kehittämisen ja kvarttaalitapaamiset.
Esimerkki tuotantolaitos: Laaja laiteympäristö. Kansainvälisen yrityksen IT-ylläpito on ulkomailla, mutta Getafix hoitaa Suomen toiminnot. Sisältäen ServiceDesk-tuen (+etätuen), lähituen 2-3 päivää viikossa (tarpeen mukaan), työnjohdon ja raportoinnin, ympäristön kehittämisen ja kvarttaalitapaamiset.
Esimerkki isompi tuotantolaitos: Laaja laiteympäristö, useita satoja työasemia, satoja automaation PC-laiteympäristöjä. Kansainvälisen yrityksen IT-ylläpito on ulkomailla, mutta Getafix:n IT-asiantuntijat hoitavat Suomen laitoksen tietohallinnon. Asiakaskohtainen ServiceDesk -palvelu, useita IT-asiantuntijoita täysipäiväiseti asiakkaalla päivittäin, 24/7-vikapäivystys iltaisin, öisin ja viikonloppusin.
Huom. Getafix palvelumalli skaalautuu täysin asiakkaan tarpeeseen !
Kaikki vaihtoehdot sisältävät nimetyn palvelupäällikön sekä asiakkaan ympäristön tunteivat IT-asiantuntijat/lähitukihenkilöt.
Getafix Oy on tuotteistanut myös erilaisia ratkaisuja, jotka ovat hankittavissa myös erikseen (sähköpostipalvelut, varmistuspalvelut, palomuuripalvelut, tulostuspalvelut yms.)