IT-ratkaisujen päivittäminen vahvistaa asiakassuhteita

Inission Lohja tarjoaa yrityksille elektronisten ja mekaanisten tuotteiden räätälöityjä kehittämis- ja valmistuspalveluita. Yritys toteuttaa asiakkaiden visiot ja maksimoi sekä arvon että kustannustehokkuuden tuotteen elinkaaren aikana. Lohjalla toimivan tehtaan lisäksi Inissionin asiakkaiden käytössä on myös Pohjois-Euroopassa sijaitseva tehtaiden verkosto, joka sopii kaikkeen elektroniikka- ja mekaniikkatuotantoon sekä valmiiden tuotteiden kokoonpanoon.

Yhteistyö Inissionin ja Getafixin välillä alkoi noin viisi vuotta sitten, kun yritys etsi vahvistusta IT- ja IT-tietotekniikkaratkaisujen suhteen. 

Tietoturvaa noudattava järjestelmäkokonaisuus löytyi kustannustehokkaasti ja läheltä

“Olimme kuulleet positiivista palautetta Getafixistä, ja samaan aikaan omat resurssimme ja osaaminen kaipasivat vahvistusta IT- ja IT-tietotekniikkaratkaisujen osalta. Kuultu palaute, paikallisuus ja se miten hyvin homma lähti liikkeelle heti alussa oli ratkaiseva tekijä siihen, että päädyimme yhteistyöhön Getafixin kanssa”, Inissionin toimitusjohtaja Pekka Väyrynen kertoo. 

Inissionin toiveena oli saada eheytystä järjestelmiin, jotta kokonaisuus olisi mahdollisimman selkeä, turvallinen ja varma. 

“Meillä oli paljon tekniikkaa, joka kaipasi uudistusta. Emme halunneet mitään “paukkulankaviritystä”, vaan eheän kokonaisuuden, joka vastaa myös tärkeisiin tietoturvakysymyksiin. Totesimme, että Getafixin kaltaisen toimijan kanssa yhteistyö voisi toimia. Heidän kustannustaso on sopiva tasoon nähden, ja saamme paljon arvoa palvelulle.”

Yhteistyö IT-palveluita tarjoavan kumppanin kanssa lisää uskottavuutta ja luotettavuutta asiakkaiden silmissä 

Yhteistyö Getafixin kanssa on auttanut Inissionia lisäämään uskottavuutta tiedonkulun osalta. Järjestelmien toimiessa sujuvasti tiedon vaihtaminen, siirtäminen ja oikea-aikaisuus toimivat, joka lisää asiakastyytyväisyyttä.

“Joillekin asiakkaille on muodostunut kriteeriksi se, että meiltä löytyy tällainen kumppani. Olemme yhteistyön myötä pystyneet tarjoamaan asiakkaillemme entistä sujuvampaa ja kokonaisvaltaisempaa palvelua, nyt kun IT-ratkaisut ovat yrityksessämme ajan tasalla”, Pekka kertoo. 

Yhteistyön parhaiksi puoliksi Pekka nostaa Getafixin läheisen sijainnin sekä nopean avun:

“Getafix on lähellä meitä, ja apua on saatavilla joko etänä tai paikan päälle. Apua saa nopeasti jos sellaista tarvitsee. Toki pitkän yhteistyön ansiosta Getafixilla on hyvä ymmärrys meidän liiketoiminnasta ja näkisin, että he pohtivat hyvin meille sopivia ratkaisuja. He osaavat ajatella myös yrityksen kassan kantokykyä ja pystyvät tarjoamaan kohtuuhintaisia ratkaisuja. Olemme olleet tyytyväisiä saamiimme palveluihin ja hinta-laatusuhteeseen.”  

Pekka uskoo, että Getafix sopii hienosti Inissionin kokoisille yrityksille, mutta ajattelee toiminnan skaalautuvan varmasti tarvittaessa myös pienemmille toimijoille. Getafix on ollut Inissionin kasvussa mukana ja toimittanut ratkaisuja myös silloin, kun yrityksen toiminta on ollut pienempää: 

“Fuusion myötä kasvoimme, ja Getafix on pysynyt kasvussa mukana. Yhteistyötä tehtiin onnistuneesti myös silloin kun olimme pienempi yhtiö ja olemme olleet tyytyväisiä niin sen aikaiseen kumppanuuteen kuin tämän hetkiseen yhteistyöhön.”

Ota yhteyttä!

Lue myös nämä

Inission Lohja tarjoaa yrityksille elektronisten ja mekaanisten tuotteiden räätälöityjä kehittämis- ja valmistuspalveluita. Kuvituskuva.